Krónikus szemfáradtság

Tanácsok a krónikus szemfáradtság ellen!

Szemfáradtság tünetei és kezelése Gyakran szemfáradtság gyötri?

krónikus szemfáradtság

A szemfáradtság érzése nem más, mint egy tünetegyüttes, ami gyakran jelentkezik hosszú és kifejezetten intenzív koncentrálási időszak után. Ilyen lehet például, amikor munka közben, vagy csak nagyon sokáig ülünk a számítógép előtt, vagy annyira belemerülünk egy könyvbe, hogy akár órákon át le sem tesszük. Szemfáradtság okai Különféle tevékenységek vezethetnek fáradt szem érzéshez: a hosszú időn át történő számítógépezés, számítógép előtti munkavégzés.

Szemfáradtság: Mi okozza, mit tehet a megelőzés érdekében?

A szem könnyezhet. A fent említetteken kívül más oka is lehet a szemfáradtságnak, különböző betegségek tüneteiként is értelmezhető, mint például: reuma, pajzsmirigybetegségek és cukorbetegség.

krónikus szemfáradtság

Ha hosszú ideje fennáll a szemszárazsága, forduljon orvoshoz. Néhány hasznos tipp szemfáradtság ellen Hideg víz, jég, hűthető párna: A hideg víz hatékonyan enyhíti az enyhe égető érzést, javítja krónikus szemfáradtság vérkeringést, csökkenti a szem körüli duzzanatot.

krónikus szemfáradtság

Műkönny használata: Használjon hyaluronsav tartalmú műkönnyet, ami segít megkötni a szem felszínén lévő nedvességet. A számítógép képernyője szemmagasságban legyen és soha ne helyezzük szembe az ablakkal, így nem kell majd hunyorogva figyelnünk a kijelzőt.

Fejfájás, migrén - a gondolat hatalma

A képernyő nagyítása. Minél apróbb a szöveg, annál szürkehályog-látásromlás műtét után olvasni, ezért a számítógépen és az okoseszközökön is érdemes kinagyítani a képet olvasás közben.

krónikus szemfáradtság

A villódzó képernyők egyik legrosszabb tulajdonsága, hogy elfelejtünk pislogni, amikor előtte ülünk. Megoldást jelenthet a tudatos pislogás, illetve a szemcseppek alkalmazása.

krónikus szemfáradtság

Nagyon krónikus szemfáradtság, hogy a képernyő fényereje ne legyen megterhelő a szem számára. Sem a túl fényes, sem a túl sötét monitor nem tesz jót látásunknak, igyekezzünk megtalálni az arany középutat.

A as szabály értelmében húszpercnyi munka után szemünket 20 másodpercig egy tőlünk 20 lábra 6 méter lévő tárgyra szegezzük, hogy a fókuszunk megváltozzon.

krónikus szemfáradtság

Fűtési időszakban és légkondicionálás mellett szellőztessünk gyakran és akár párásítót is bevethetünk. Jöjjön el személyesen optikánkba, vagy hívjon és egyeztessünk időpontot.

Fekete áfonya a legjobb gyümölcs. De mindenféle formában lehet már kapni.

Olvassa el is