Táplálkozás mint látásélesség

Vitaminok a szemnek | Gyógyszer Nélkül

táplálkozás mint látásélesség

Őri Zsolt szerint nem bizonyított, hogy egyes ételektől javulhat a látás, arra azonban van példa, hogy bizonyos italoktól romlik a látás, sőt akár vakságot is okozhat.

Hogy melyek ezek Dr. Őri Zsolt táplálkozás mint látásélesség i élő videorendelésének részletéből kiderül. Igaz-e, hogy bizonyos ételek rövidtávon javíthatják-e a látást, merthogy a II. Hát, ez megint egy olyan dolog, hogy nem tudunk róla, hogy bizonyítottan bármilyen étel, akár rövid, akár hosszútávon javítaná a látás élességet. Ez megint azt kell mondjam, hogy borzasztó egyszerű lenne bizonyítani.

Ugye fölvesszük a látás élességet, etetünk vele két hétig áfonyát, újra fölvesszük és, hogyha jobban lát, ugye hát erre statisztikát lehetne mit tom én tíz embernél meg lehet nézni.

Ha tízből nyolcan jobban látásélesség 0 8 mint előtte, akkor azt lehet mondani, hogy javítja az éles látást.

táplálkozás mint látásélesség

Na most ilyen kísérletet nem végeztek el. Már pedig nem értem, hogyha ilyen hatása lenne, akkor miért ne csinálnának egy ilyen kísérletet.

Sokan gondolják azt, hogy a látásromlás, a rossz látás olyan adottság, ami ellen nem tehetünk semmit sem, pedig jelentős mértékben képesek megerősíteni szemeinket, illetve akár javítani a látás minőségét is. Itt a teljes étrend - Ripost.

Én inkább úgy gondolom, hogy valószínűleg ilyen hatása nincs ételeknek, tehát nincs olyan étel, ami a normális, jó táplálkozás mellett a látást akár rövid, akár hosszútávon javítaná. Inkább azt tudom mondani, vannak olyan ételek, amik rövid, vagy hosszútávon rontják a látást, illetve olyan ételek hiánya, tehát olyan táplálkozási módszer, amikor bizonyos dolgokat nem vesz magához a szervezet, vagy mérgeket vesz magához.

Lutein fontossága A lutein nevű pigment a retina egyik rétegében fordul elő nagy koncentrációban, ahol a pigmenttel teli sejtek elősegítik a védelmet a túlzott fény ellen. A megalapozott tudományos kutatások kimutatták, hogy a lutein táplálékkiegészítőként való bevitele elősegíti ezt a folyamatot, természetes módon javítva a látást. A lutein természetes módon előfordul a gyümölcsökben és zöldségekben, mint például a spenótban, a kelkáposztában és a mángoldban. Ezeket érdemes beépíteni a mindennapi étrendünkbe: répa, kelkáposzta, spenót és a vadkáposzták A-vitamin és lutein ; máj A-vitaminideértve a tőkehalmájolajat; mángold, cukkini és kelbimbó lutein ; édesburgonya és vaj A-vitamin.

Hát ugye ilyen például a nikotin. Tehát a dohányzás, az alkoholizmus, metilalkohol fogyasztása.

táplálkozás mint látásélesség

A metilalkohol fogyasztása rövidtávon vakságot okozhat, az etilalkohol, tehát a normál alkohol fogyasztás. Az arra érzékenyeknél több-kevesebb mennyiségnél is már látóideg sorvadást okozhat, tehát akár vakságot eredményezhet, de az, hogy valami étel kifejezetten, kimutatható módon javítaná a látást, erre bizonyított anyag nincsen, nem létezik.

táplálkozás mint látásélesség

Az meg, hogy ki, mit mond egyébként hát ez semmi. Tehát ezeket a dolgokat bizonyítani kell, nagyon egyszerűeket bizonyítani.

táplálkozás mint látásélesség

Nincs rá bizonyíték, tehát én úgy gondolom, hogy ilyen nem létezik.

Olvassa el is